Prodloužená záruka

Co prodloužená záruka nabízí a pro koho je určena?

Zakoupením Prodloužené záruky na období 1, 2 nebo 3 roky si zákazník prodlouží záruční dobu, kterou mu k zakoupenému výrobku poskytuje daný výrobce (dáno zákonem, zpravidla 24 měsíců).
Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce a její platnost začíná dnem následujícím po skončení záruky od výrobce dle obecně platných právních předpisů.
Prodloužená záruka je určena pro koncové spotřebitele i pro firemní klientelu.

Hlavní výhody

  • V případě poruchy zákazník jen zavolá, my vše vyřešíme.
  • Žádná časová cena - buď oprava, nebo nový přístroj
  • Vyřízení požadavků na opravu v nejkratším možném čase
  • Zákazník nic neplatí

Jak probíhá řešení oprav?

V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, klient si připraví číslo smlouvy a zavolá na zákaznickou linku. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka jeho kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

Hradíme náklady na dopravu a práci opraváře a náhradní díly.

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy poskytujeme zákazníkovi nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.

Všeobecné obchodní podmínky
Postup uplatnění rozšířené záruky

Hlavní nabídka