Prodloužená záruka
Co prodloužená záruka nabízí a pro koho je určena?
Zakoupením Prodloužené záruky na období 1, 2 nebo 3 roky si zákazník prodlouží záruční dobu, kterou mu k zakoupenému výrobku poskytuje daný výrobce (dáno zákonem, zpravidla 24 měsíců).
Prodloužená záruka chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce a její platnost začíná dnem následujícím po skončení záruky od výrobce dle obecně platných právních předpisů.
Prodloužená záruka je určena pro koncové spotřebitele i pro firemní klientelu.
Hlavní výhody
- V případě poruchy zákazník jen zavolá, my vše vyřešíme.
- Žádná časová cena - buď oprava, nebo nový přístroj
- Vyřízení požadavků na opravu v nejkratším možném čase
- Zákazník nic neplatí
Jak probíhá řešení oprav?
V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, klient si připraví číslo smlouvy a zavolá na zákaznickou linku. Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka jeho kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.
Hradíme náklady na dopravu a práci opraváře a náhradní díly.
V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy poskytujeme zákazníkovi nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.
Všeobecné obchodní podmínky
Postup uplatnění rozšířené záruky