HP CarePack pro HP LaserJet P2035/P2055, 3 roky, Nbd
Toto zboží bylo již ukončeno.
Zásah následující pracovní den v míste instalace zařízení po dobu 3 let.
Doba trvání a pravidla pořizování služeb HP CarePack: Služba začíná platit
datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack.
HP CarePack je možno zakoupit nejpozději do 180 dnů od data nákupu HW.
Službu
HP CarePack označenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdříve 90 dnů před
skončením standardní záruky nebo v době ukončení platnosti předchozí
služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozději do 30 dnů od
data ukončení standardní záruky nebo předchozí služby HP CarePack. V době
nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack současně s
Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V době nákupu HW je možné
prodloužit nebo povýšit servisní úroveň pouze službou HP CarePack. Kontakt
pro nahlašování servisních požadavků na telefonu 261 307 310.
BR,
oprava v servisním středisku, Return to Depot: Oprava v servisním
středisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výměnu vadné jednotky a
vrácení plně funkční jednotky. Zákazník musí doručit zařízení do HP
servisního střediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní
práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pět nebo sedm pracovních
dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou
vyžadovat dodatečný čas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00
hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Zahájení opravy
následující pracovní den.
NDO, Next Business
Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je
služba, která zákazníkovi zaručuje telefonní podporu a podporu přímo v
místě instalace zařízení HP produktů. Služba zahrnuje veškeré nahradní
díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 –
17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Odborný pracovník
dorazí na pracoviště následující pracovní den, poté co byl zaregistrován
telefonický požadavek, a začne pracovat na odstranění HW problému.
4OS,
zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšířenou pracovní dobu,
4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení
závady v rozšířenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zaručuje
telefonní podporu a podporu přímo v místě instalace zařízení HP produktů.
Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika.
Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondělí do pátku vyjma
státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00
hod. Odborný pracovník dorazí na pracoviště do 4 hodin od nahlášení
závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a začne pracovat
na odstranění HW problému.
NDR, oprava výměnou, Next
Day Exchange, HW Support: Pokud nemůže být technický problém vyřešen na
dálku, HP vymění vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní
jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému,
poskytující funkčnost minimálně stejnou jako je ta, kterou měl nahrazovaný
produkt. Autorizovaný kurýr HP doručí náhradní jednotku na místo určení
následující pracovní den od nahlášení problému. HP doručí náhradní produkt
v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP.
Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondělí do pátku vyjma
státních svátků. Veškeré požadavky na zásah musí být doručeny do HP do
15:00 hod.
- Zatím zde nejsou žádné dotazy / komentáře.
- Produkt zatím nikdo neohodnotil.