Hlavní nabídka

Diskuze k Mobilní telefon XIAOMI Redmi 3S CZ LTE 32GB, zlatý (gold)

Na této stránce najdete dotazy týkající se Mobilní telefon XIAOMI Redmi 3S CZ LTE 32GB, zlatý (gold), na které se ptají zákazníci nejčastěji (často nazývané jako FAQ). Pokud tedy koupi produktu Mobilní telefon XIAOMI Redmi 3S CZ LTE 32GB, zlatý (gold) teprve zvažujete, můžete si pročíst níže uvedené diskuze nebo přidat do diskuzního fóra k Mobilní telefon XIAOMI Redmi 3S CZ LTE 32GB, zlatý (gold) váš vlastní dotaz. Na otázky odpovídají naši vyškolení specialisté.

Mobilní telefon XIAOMI Redmi 3S CZ LTE 32GB, zlatý (gold)

Příspěvky (1 - 20)

#1 Jakub Zahrádka

Dobrý den,

na webu heureka.cz uvádíte u tohoto telefonu českou distribuci. Znamená to tedy, že v případě poruchy bude telefon opraven? Slyšel jsem, že právě čínské telefony jsou s opravami v Česku problémy.

16. listopad 2016, 00:00

Martin Sedláček

Dobrý den,

telefon v případě závady zasíláme našemu distributorovi. Další postup v případě reklmace je jeden ze 3 : oprava, výměna za nový kus, vrácení pěněz. Záleží na daných okolnostech, dostupnosti náhradních dílů v době závady apod. nedá se nyní přesně určit, jak bude reklamace řešena.

#2 Pavel Navrátil

Dobrý den, měl bych na Vás dotaz. Mám zájem o koupi tohoto telefonu a tak by mě zajímalo, jestli se jedná o oficiální mezinárodní verzi. To znamená zda jsou tyto mobily profesionálně počeštěny a mají plnou podporu českých LTE na všech našich frekvencích. Děkuji za odpověď

16. listopad 2016, 00:00

Martin Sedláček

Dobrý den,

telefony pocházejí z CZ distribuce, mají podporu českých LTE, jak je psáno v popisu. Android je také v češtině.

1