KaK.cz - počítače plné života

Telefon

Potřebujete poradit?
326 729 369

Košík , 0 ks zboží , 0 Kč

TP-LINK spouští technickou podporu v českém jazyce

Na technickou podporu se zákazníci mohou obracet prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz.

K dispozici je také hotline pracující na telefonním čísle (+420) 245 008 103. Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9,00 do 18,00 hodin - první odezva je garantována nejpozději do 24 hodin.

Koncoví zákazníci či prodejní partneři se mohou na technickou podporu obracet s požadavky:

  • na předprodejní poradenství
  • ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem 
  • s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení

Služba je k dispozici rovněž pro řešení technických nesnází spojených s úvodním nasazením produktů. V neposlední řadě bude technická podpora připravovat i krátké návody, jež uživatelům pomohou s realizací nejčastějších úkonů.

Aby mohl být dotaz co nejlépe a nejrychleji zodpovězen, měl by si zákazník pro komunikaci s pracovníkem technické podpory připravit především co nejpřesnější identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc – tedy typové označení produktu a případně i verzi daného typu. Při řešení síťových problémů je vhodné znát také poskytovatele internetového připojení.

Síťové prvky TP-LINK naleznete zde.


 

Proč nakoupit u nás ?

  1. Máme vlastní servis

    Potřebujete pomoci s novým počítačem nebo elektronikou?
    Náš technik vám přijede pomoci přímo k vám domů nebo do firmy!
    více info

  2. Osobní odběry ZDARMA

    Vyzvedněte si zboží ve 17 městech po celé ČR.
    více info

  3. Doprava ZDARMA

    Zboží nad 2.500Kč vám zašleme zdarma po celé ČR.
    více info

  4. Studentské slevy

    Pro držitele karet ISIC, ITIC,
    IYTC, ALIVE
    poskytujeme slevy
    na celý sortiment.
    více info


banner 3 roky záruky zdarma