TP-LINK spouští technickou podporu v českém jazyce
Na technickou podporu se zákazníci mohou obracet prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz.
K dispozici je také hotline pracující na telefonním čísle (+420) 245 008 103. Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9,00 do 18,00 hodin - první odezva je garantována nejpozději do 24 hodin.
Koncoví zákazníci či prodejní partneři se mohou na technickou podporu obracet s požadavky:
- na předprodejní poradenství
- ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem
- s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení
Služba je k dispozici rovněž pro řešení technických nesnází spojených s úvodním nasazením produktů. V neposlední řadě bude technická podpora připravovat i krátké návody, jež uživatelům pomohou s realizací nejčastějších úkonů.
Aby mohl být dotaz co nejlépe a nejrychleji zodpovězen, měl by si zákazník pro komunikaci s pracovníkem technické podpory připravit především co nejpřesnější identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc – tedy typové označení produktu a případně i verzi daného typu. Při řešení síťových problémů je vhodné znát také poskytovatele internetového připojení.
Síťové prvky TP-LINK naleznete zde.