KaK.cz - počítače plné života

Telefon

Potřebujete poradit?
326 729 369

Košík , 0 ks zboží , 0 Kč

Záruka náhodného poškození

Notebooky, tablety, PC, monitory, TV

Zakoupením záruky náhodného poškození pro výrobky v této skupině získá zákazník výhody služby, které ho chrání po dobu 12 nebo 24 měsíců od nákupu:

  • v případě poškození výrobku
    - následkem nárazu či pádu, například při pádu notebooku ze stolu
    - vzniklé působením vlhkosti či vody, například při polití tabletu kávou
    - škody způsobené funkční závadou či mechanickou poruchou, které nejsou kryté zárukou.
  • v případě odcizení výrobku
    - v důsledku loupeže nebo vloupání

Na pojištění Náhodného poškození této skupiny výrobků se vztahuje spoluúčast pouze 15% v prvním roce a 25% v druhém roce.

Mobilní telefony

Varianta STANDARD

  • Náhodné poškození
    může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el. částí, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Základní varianta STANDARD nekryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy.
  • Odcizení
    ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla)
  • Zneužití mobilního telefonu
    pojištovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty, do limitu 3.500,- Kč.

Varianta TOP

  • Náhodné poškození
    může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el. částí, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Varianta TOP kryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy.
  • Odcizení
    ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla)
  • Zneužití mobilního telefonu
    pojištovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty, do limitu 3.500,- Kč.

Pojišťovna uhradí náklady na opravu výrobku (včetně náhradních součástek) a jeho doručení ze servisu zpět k zákazníkovi. V případě nového výrobku pojišťovna uhradí náklady na nový přístroj a jeho doručení k zákazníkovi.

Zákazník hradí náklady na dopravu poškozeného přístroje do servisu a nízkou spoluúčast při převzetí výrobku, a to ve výši 10% z pojistného plnění. Pojistné plnění je zákazníkovi hrazeno do výše časové ceny výrobku.

Jak probíhá řešení oprav?

V případě, že se v průběhu platnosti pojištění objeví závada na přístroji, má zákazník dvě možnosti, jak MONDIAL kontaktovat:

ONLINE

Stačí, aby zákazník načetl QR kód na své pojistné smlouvě a automaticky bude přesměrován na webové stránky pro nahlášení pojistné události. Údaje ze smlouvy se automaticky vepíší do webového formuláře.
Po odeslání hlášenky bude zákazník o dalších krocích informován emailem. Do 2 pracovních dnů náš servisní partner kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

Web: www.hlaseniskod.cz

Email: property@mondial-assistance.cz

TELEFONIKY

Zákazník si připraví číslo smlouvy a zavolá na telefoní číslo uvedené na smlouvě.
Pracovníci zákaznické linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od zákazníka kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady. Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na způsobu a termínu opravy.

+ 420 283 002 868

 

Všeobecné obchodní podmínky

 

Proč nakoupit u nás ?

  1. Máme vlastní servis

    Potřebujete pomoci s novým počítačem nebo elektronikou?
    Náš technik vám přijede pomoci přímo k vám domů nebo do firmy!
    více info

  2. Osobní odběry ZDARMA

    Vyzvedněte si zboží ve 17 městech po celé ČR.
    více info

  3. Doprava ZDARMA

    Zboží nad 2.500Kč vám zašleme zdarma po celé ČR.
    více info

  4. Studentské slevy

    Pro držitele karet ISIC, ITIC,
    IYTC, ALIVE
    poskytujeme slevy
    na celý sortiment.
    více info


banner 3 roky záruky zdarma
banner ESET bocni