Hra pro PC UBISOFT Zaklínač 2: Vrahové králů rozšířená edice
Hra pro PC, akční
Toto zboží bylo již ukončeno.
Podobné zboží
Druhý díl ságy o Zaklínači, Geraltovi z Rivie, představuje strhující a
promyšlený příběh, který definuje nové standardy pro vyprávění her s
nelineárním dějem. Hra kromě epického příběhu nabízí i originální brutální
bojový systém, který spojuje taktické prvky s dynamickou akcí v jedinečný
celek. Nový, moderní herní engine umožňující jak nádherné vizuální
zpracování, tak sofistikované herní mechanismy, nechává hráče nahlédnout
do nejživějšího a nejreálnějšího světa, který byl kdy pro RPG stvořen.
Dech beroucí příběh, dynamický bojový systém, nádherná grafika i všechno
to ostatní, co dělalo z původního Zaklínače tak skvělou hru, je teď ještě
umocněno modernější a propracovanější technologií.
Poté,
co napomohl potlačení vzpoury iniciované Řádem planoucí růže a zachránil
Foltestovi život, se Geralt stává ústřední postavou politických nepokojů v
království Temerie. Geralt stále chrání krále a pomáhá mu v jeho snahách
přinést do říše mír. Poslední výspa Řádu padá do rukou královské armády.
Povstalcům zbývá už jen jediná pevnost v podobě hradu baronky La
Valettové, která prohlásila své panství za nezávislé. Od pokusu o vraždu
krále, k němuž došlo po příjezdu jeho vojsk k branám barončiny tvrze během
příprav na finální bitvu, uplynul jeden měsíc. Mezitím se Geralt, který se
musí věnovat Foltestovi, nemohl zabývat svým osobním úkolem: Odhalit, kdo
je tajemným zabijákem, tolik podobný zaklínačům, jenž stojí za pokusem o
královu vraždu. Rozluštění této záhady by přineslo odpovědi na mnohé
otázky…
„Bonus: 3 ks tištěných tematických pohlednic"
Licence
Ubisoft Entertainment je francouzské vývojářství a vydavatelství počítačových her. Hlavní sídlo společnosti je v Montreul-sous-Bois ve Francii. Společnost má pobočky ve více než dvaceti zemích.
V roce 2004 byl Ubisoft třetí největší nezávislý herní vydavatel v Evropě a sedmý největší ve Spojených státech. Jeho obrat za období 2002 – 2003 byl 453 milionů eur a v následujícím období 2003 – 2004 vzrostl na 508 milionů eur. V roce 2005 Ubisoft zaměstnával přes 3500 lidí, z nichž 1700 pracovalo v produkci.
Největším vývojářským studiem je Ubisoft Montreal, který v roce 2004 zaměstnával více než 1 600 lidí.
- Zatím zde nejsou žádné dotazy / komentáře.
- Produkt zatím nikdo neohodnotil.